DINA SYNPUNKTER TILL RÄTT PERSON

För att löpande kunna förbättra verksamheten för våra elever och skapa förutsättningar för elevinflytande i utbildningen uppmuntrar vi till kommunikation hur skolan kan utvecklas.

Skolan är ansvarig för att löpande hantera klagomål på utbildningen och med klagomålen förbättra skolans verksamhet för eleverna. För att vara effektiva i det här arbetet har skolan tagit fram en formell klagomåls-hantering.

Om du har synpunkter som berör verksamheten i skolan som du vill framföra, vill vi att du först funderar på vem som är lämplig på att ta emot dina synpunkter. Olika ärenden hanteras av olika personer och effektivast blir vi om en direktkontakt tags av dig med rätt person.

Skolan har gjort en formell rangordning nedan.

  1. Undervisande lärare
  2. Mentor
  3. Utbildningsledare
  4. Rektor
  5. Huvudman

Antingen ringer du eller mailar ditt ärende, telefon och mail till ovan personer hittar du HÄR.

TIPS

Har du ett allmänt tips eller något positivt du vill förmedla till skolan så har vi här en tipslåda. Klicka på länken

Tipsa oss på Yrkesplugget!

Vi gillar att få tips om hur vi kan utveckla vår verksamhet men också om sådant som är bra och fungerar.

Fyll i nedan uppgifter, ett svar kommer till dig inom kort!

Tack för ditt engagemang!